Wednesday, June 23, 2010

aku sangat letih dan penat kerana si dia..

penatnya aku mengusahakan kau dari sebulan lepas..seminggu lepas..sehari lepas..sejam lepas...seminit lepas...tapi kau tak mahu bekerjasama dengan aku...di sebabkan asyik memikirkan kau..aku sangatlah penat dan tersangatlah letih...


mana la kau nyorok ni...

tak jumpa jumpa...

dah lah model lama...

tak compatible dengan peredaran zaman sekarang ni....

hurm..tatkala diri ini memerlukan dikau sangat sangat...

kau pula buat hal...

kau tak sayang aku ke...

hai si hencik printer...


siapa tahu cemana printer model (epson stylus c45) ni boleh compatible dengan windows 7? disebabkan ianya model lama..hencik printer nih tak mo print in the mood windows 7...cemana ni...sangat sangat perlukan printer sekarang ini...haizz..

No comments: