Tuesday, June 22, 2010

pagi pagi membuatku terfikir sejenak..

-by haziq photographer-

melihatkan pokok pokok bunga ini di pagi hari membuatkan aku terfikir dan aku rasa bersyukur yang aku masih :
  • hidup lagi
  • boleh bagun pagi
  • boleh melihat keindahan alam ciptaan Ilahi
  • boleh melihat msg di inbox
  • boleh mengemas rumah
  • boleh melihat ibu dan ayah
  • boleh melayan comel ku
  • boleh lepak lepak tgk csi, online bagai
  • merasai satu perasaan iaitu bestnye tidur melebihi 8 jam sehari..

    walaupun aku merasakan yang aku  ni masihlah tak :
    • isi borang utm lagi..(selamber je rilek rilek)
    • jejak lagi utm..
    • balas jasa family especially parents
    • merasa barangan mahal
    • tengok cter adnan sempit, toy story, lagenda budak setan, dan apa apa sajalah cerita sepanjang setahun ni..da lama tak jejak wayang..owh~
    • pandai pandai bawak moto
    • ada gitar
    • ada kenangan yang best dengan member member..mana tak nya..asal nak kuar je tak jadi...haiz
       
      itu la yang bermain dalam kepala aku pagi tadi semasa aku keluar rumah untuk mengambil udara segar di halaman rumah ku...

      -manalah surat ni tak sampai sampai, posmen cuti kah?-

      2 comments:

      Farah Nadiah said...

      bersyukur apa yg ada~

      aisYahzaCk said...

      yup..sememangnye saya bersyukur...thanx dear..