Monday, June 28, 2010

reunion skpa batch 2003~26.06.2010

salam peeps..sabtu hari tu aku join reunion sekolah kebangsaan panglima adnan 2003..means that time tu umur aku baru je lepas satu dekat..aku lupa la darjah berapa..reunion bersama mereka mereka ini..cube cari mane aku..heeee..

4 arif

 5 arif

lama sudah tidak ketemu..hari itu adalah seorang sahabat yang organize reunion ini..program berkenaan start pada pukul 8 pagi yeh sehingga 8 malam..aku datang dlm kol 10 begitu namun tiada siapa yang kelihatan..hanya aku seorang dan jua beberapa pengunjung lain bermandi manda di pantai saujana port dickson..

yang bestnya..dorang datang nak dekat pukul 2 tghari..haha..anda sendiri bayangkan betapa tamannya hati aku waktu tu..still semangat nk jumpa makhluk makhluk yang pernah aku satu kelas di situ..

tade pe yang membuatkan adrenalin aku keluar time tu..hanyalah aktiviti bbq..lepak lepak yang sesama group..dan jua bermain tepung tepungan serta belon belonan airan..nasib baik la aku tak kene baling tepung time tuh..kalo tak..campur hati taman aku pagi tu..dengan hati taman bila kena tepung..ape jadi ya?hee..

overall...ok la..althoe aku agak sedikit dissapointed tatkala aku menolak ajakan ayah aku untuk shopping bersama yang hanya ayah aku boleh ajak weekend sahaja kerana ayah aku bekerja jauh ke kL..dan jua aku merasa berdosa terhadap ibuku kerana tidak menolong habis beliau menyiang ikan kerana aku telah dididik untuk menepati masa dan semangat menuju ke arah reunion..hambar..

papepon jumpa dengan kawan lama pastinya best walaupun aku menunjukkan reaksi yang tidak sebegitu ceria dan ditegur oleh aida sofea adakah aku pendiam dan dia sangatlah takut pada ku..hai aida..ko sorang je berkata demikian..haha

kawan seangkatan..

 hentah apa yang aku bebelkan kat blakang tuh..
fana, ain, sabrina serta adila..


 adila..jage ko kat utm nanti..


 wanted..ratu tepung..abes terputih melepak die aritu..


 mustaqim..zaki dan jua raf...


 model sambilan..

 menu kitorang..


 fana mendajalkan diri kuh..


 fana lagi serta hazirah


 aku lupe aku call sapa..
hazirah, aimi, sabrina, aida serta fana..


pasir pandai port dickson ni sangat nakal yeh..main masok masok dlm mata pula..


 aksi spontan dari prof syafiq serta zahir..
tarik layang layang khayalan..sangat berimaginasi yeh mereka..


 owh tidak..betapa gemuknya diri kuh!
ain shukor, afiqa, hazirah, sabrina, aida, atyra, fana, adila serta anak beruang mane ntah..=)


 here we go again..


fana serta sabrina..sabrina was our photographer that day..credit to sabrina..

walaupun masa abes tertera pada pukul 8 malam..tak sampai pun..kol 5 da abes da..

thanx to all.

and sorry for not being friendly that day..

-lagi berapa hari je lagi nak masok degree..
permudahkan urusanku ya Allah..-

1 comment:

nadhira said...

aku x dpt join mase nih...sob3