Thursday, July 22, 2010

fotokreatif ke palapes?

  cuba korang cari dimana kah daku~

salam peeps..lama sudah tidak bersua di blog ni..aku telah mengabaikan tanggungjawab aku sebagai blogger ye buat sementara waktu dek kebizian yang terlampau..

hurm..sudah puas ku bertanyakan kepada sahabat sahabat..kaum kerabat akan pilihan aku ini..fotokreatif ke atau palapes..

memang fotokreatif lagi best...
tapi pengalaman tentera tu bukan semua orang dapat merasainya..

memang fotokreatif tu best...
tapi dengan cara menyertai palapes aku dapat berbakti dan menunjukkan semangat patriotisme pada negara..

memang fotokreatif tu best...
tapi barang barang free dari palapes cukup meggugat imanku lebih lebih lagi seluar celorengnya..

macam mana ni..
okeh..kite vice versa pula..

memang palapes best..
tapi fotokreatif memupuk persaudaraan kerana mereka mengamalkan cara bekerja dalam keluarga..

memang palapes best..
tapi bukan senang nak dapat kursus kursus fotografi percuma..hanya menyertai fotokreatif je la dapat kursus percuma ini..

memang palapes best..
tapi dengan menyertai fotokreatif aku dapat menaikkan market aku..bak kata abang aku..guy skang cari fotografer perempuan je..stylo..haha..betul ke?

so tolong la sahabat sahabat sekalian..aku perlukan bancian serta sokongan korang..really need it..

aku bukan tak mo ambil kedua duanya sekali..tapi kedua dua aktiviti atau persatuan ini memerlukan fully commitment..waa..sangat tidak suka buat pilihan...bantuin hambaMu ini ya Allah..


p/s: kepada bro kfk..saya meminta kebenaran untuk mengpublishkan gambar ramah mesra kfk ye..da ambil dulu baru minta kebenaran..sory senior!!

4 comments:

Anonymous said...

better palapes..nak tw mcmne krja sama tu..palapes is the best place to learn..

aisYahzaCk said...

baik baik..memg dah pilih palapes pon..dah diinterview..now terpulang kepada rezeki dan ketentuan yang maha Esa..thanx anyway..

cikkiah said...

join palapes tak rugi....believe me..banyak advantage.. :)

aisYahzaCk said...

yup..alhamdulillah la..dapat join palapes..thanx drop by..