Monday, January 3, 2011

hari yang sangat memenatkan..

3 januari..bermulanya kuliah di utm..pagi pagi je dah kena marah dengan orang fakulti sains sebab tak check online pendaftaran subjek..aku baru je check malam semalam..tak ada pula subjek tu..bila pagi tadi..e'eh boleh ada pula..

sem kali ni ada satu kelas campur campur courses..baru best..ini asyik tengok muka sama je..bosan..=P

pepagi aku bangun dah resah mengenangkan barang barang aku bersepah..ada kat dua kolej..banyak pula tu..kolej sekarang yang aku duduk adalah kolej tun fatimah/ktf..and barang barang aku juga ada dekat kolej 11..dua dua kolej ni berpeluh juga la berjalan kalau berulang alik..inikan pula nak hangkut barang..

lepas je kuliah pertama habis..aku terus mendapatkan kereta sewa as pengangkutan untuk aku menghangkut balik barangan aku ke ktf..

yang aku hangin nye..kereta sewa lambat sampai..aku resah dah..kelas pertama habis kul 10 pagi..then ade next class kul 12 tengahari..dalam dua jam aku kena uruskan semua..tapi apa yang dirancang semuanya tak jadi..kereta sewa sampai lambat..so aku terpaksa ponteng kelas..for the first time aku kat utm..aku PONTEnG KeLAS..tak nak buat lagi..punya risau ponteng kelas sampaikan aku ngadap prof untuk dapatkan course outline..anda berani ke?haha..

settle semua ambil barang di kolej 11..terjelepuk aku weh..barang barang tak nak banyak lagi kan..yang pegang kunci stor pula boleh cuti..nasib baik boleh bawa runding suruh datang sekejap..hampir sejam jugalah aku tunggu..

aku tak suka menunggu..tapi realiti memang aku je yang banyak menunggu...

aku tak hangkut barang tu sorang sorang okay..ade tiga orang lagi..nyot nyot aka sarah..kak ema aka blurrp and kak mi..haha..aku suka sakat dorang ni..loghat pekat gila masing masing..juga merupakan saudara palapes aku kat sini..

letak je barang kat ktf terus pergi kelas..tawakal je la aku letak barang kat bawah blok..bilik tingkat tiga..tak ada lift pula..patah pinggang nak mengangkat..

lepas balik kelas je sambung angkat barang dari stor ktf pulak..totally barangan aku sangat banyak..thanx to tqa..eya..fiza and mia tolong aku mengangkat semuanya..terharu sangat..ha..bayangkanlah 5 orang yang termasuk aku ni mengangkat barang..agak agak berapa banyak yeh barang aku..

stress aku..asek tunggu je..ni tunggu pakcik ktf bukakan stor pula..


dah settle semua..main hujan dengan mia pula..


 sempat saja ambil gambar..huhu


aku stress..agak laju juga aku drive tadi..

by the way..aku suka drive..=)

by peeps..

-sesungguhnya aku keletihan-

No comments: