Sunday, January 2, 2011

new year things..

disebabkan aku sangat kegeraman melihat kulitku terbakar teruk atau orang kampung panggil sunburn..aku grab ni...


simplysiti..please be nice to me..

by the way..baru sehari pakai..aku rasa puas hati..selain baunya yang wangi..die buatkan kulit aku bertambah lembut kot..pepaham je la kulit aku cemana setelah berjemuran dan berhutanan kan..hoho...

kulit gelap banyak halangan..lebih lebih lagi aku yang totally tak pandai bergaya ni..buat sementara waktu..no need blusher and lip gloss..enough if i have this all..

simplysiti skincare set + beauty control color compact powder + maybelline 2 in 1 impact shadow liner by eyestudio..

setelah menerima teguran oleh rakan seperjuangan akan warna kulit baru aku ni ha..aku dah tak ada rasa apa..kalau dulu dulu touching jugak la..sekarang ni apa yang diorang tegur tu dah jadi lagu lagu lama yang aku dengar..means tak ambil kisah la..tak kena langsung perumpamaan yang aku bagi ni kan..hee..=p

oh ya..sehari di utm sebelum bermulanya kuliah memang la terasa kebosanan..then terasa something wrong somewhere selain cadar,bantal,tuala and toiletries aku tak ada..rupa rupanya..buku buku nota semua tak beli lagi..nasib baik teringat..tapi bagus jugalah..aku pun memang nak keluar mengenangkan aku bantai kasut jalan pergi toilet..selipar toilet aku putus sudah..

misi kami berempat hari ini adalah untuk menawaf Angsana..ahli ahlinya terdiri daripada aku sendiri,mary,fadz serta ira..aku sorang je budak math..yang lain physician..bila dah keluar bersama geng geng fizik..faham faham sajalah bila wayar otak mereka putus..dengan aku aku sekali putus wayar..cuci mata mari!

 prosperity sangat lumayan..kentang dia terbaik..i loike..!


 bergambar dengan budak yang fanatik dengan datuk Siti jap..


 kami memang terbaik...=p
ira dah susah hati cemana nak gayakan tudung setelah pin tudungnya hilang sebelah..cececeh..cover la tu sengih sengih..haha


 aku pun hairan asal semua gambar ada mary...=p


 mary and fadz..


bajet candid la tu..XD


 still menenangkan ira akan pin tudungnya..


 akhirnya..berjaya!tudung ira tiada silang lagi..haha

enjoy keluar dengan mereka..suppose ade empat orang lagi..tqa,mia,lela and dila..tapi pepaham je la bila weekend..anak dara pun bangun lambat juga kan..haha..kitorang gerak dulu..walaupun menuju ketempat yang sama..tak jumpa pun mereka..yang pasti Angsana hari ini crowded..last day year end sale lah katakan..

nampak tadi kan kitorang makan prosperity..dah tu tak tahu nak cukup cukup makan bila kitorang bertandang ke kfc pula bantai cheezy zinger crunch..pergh..sodap pun sodap oit!tapi tak konyang konyang lagi..siap bantai coolblog lagi..kami memang tak sedarkan diri apabila berjumpa dengan makanan..makanan pun tak sedarkan diri bila berjumpa dengan kami..sesama kami tidak sedarkan diri..hohohoho

oh ya..masa beli buku notes untuk persediaan kuliah esok..sempat beli buku La Tahzan-jangan bersedih..nak say thanx kat seorang sahabat ni sebab ingatkan aku untuk beli buku ni..=)

esok kuliah start..harap harap aku score sem ni..mesti score!
selamat berkuliah semua..

4 comments:

cik wawi said...

wah dah boleh nyanyi lagu cindai la lepas pakai simplysiti ni ;)

aisYahzaCk said...

ada ada saja kak wawi ni..saya minat faizal tahir..hoho

f a h y n h i s a m said...

waw patratoskali!! nanti kau jadi spokeperson lak pasni..kau amek aku jd testimoni eah..hahhaa..

aisYahzaCk said...

jangan main macam macam sama gue ye hencik fahyn...haha