Thursday, February 3, 2011

huo huo new header..

salam peeps..uish..papehal mari mulakan dengan ummul kitab so that tuan empunya gamba dan juga photographernya enggak mengamuk yeh aku letak gambar hasil tangkapan beliau disini..amiin..~

pada mulanya aku tak nak letak gamba tu as a header..tapi hentah cemana ntah tangan aku ni gatal sesangat..maaf tuan..^_^..mungkin sebab ada gamba aku dan juga sahabat aku kot..hee..
pss..kalau nak tahu..dulukan aku ada cerita pasal skuad aku yang gentle tu kan..beliau ada disitu sekali tau..hehehehehe..gatal boleh tak?

sesaje je post nak promote new header..walaupun tiada siapa yang nak baca..ada aku kesah?blog aku..^_^..

k la..next post aku nk say thanx gegila kat dua orang ni..mereka memecahkan rekod hidup aku yeh..kalau mahu tahu itu apa...tunggu..

*ceit abang aku ni..baru nak berfotoshoot kat pantai dengan d90 nya tu..sekali dia boleh malas..huh!

No comments: