Sunday, July 3, 2011

domo domo domo!!i want it!!



saya nak tshirt domo-kun!!!

nak juga nak juga!! :p


orite peeps..siapa nak juga click banner diatas yeh..


harap harap bertuahlah saya ni yeh..memang nak sangat tshirt ni..
bila nampak barangan domo je mesti jadi tak tentu arah..
so if i wearing this tshirt..nanti orang tgk saya mesti tak tentu arah juga kan?hee..boleh tak macam tu? :p
please please..i want it!

orite ni rakan sedomo saya..=)




<3

6 comments:

Needa Shafie said...

tp sy suka panda..haha..nway tenkiu! =)

aisYahzaCk said...

tq for?hehe

Elie Lily said...

dulu tak tau pun apa tu domo, sekarang da tau sebab domo da femes habis!
hahaha

aisYahzaCk said...

elie lily::hehe..domo domo domo..<3

Pupel Liyana said...

gud luck!

aisYahzaCk said...

thanx dear pupel liyana..=)