Thursday, July 14, 2011

kerana semua ini aku ada disini!!

assalamualaikum peeps..
hehe..title entry semua macam nak marah sebab baru je buat entry pasal marah.. :p

kali ini aku nak cerita sikit masa zaman persekolahan aku...mari mari.. :)
okay okay..aku rindu kalian..rindu dengan keseragaman..rindu dengan budak budak nakal..
 
bukan mudah nak jadi pemimpin..
kerana semua ini, aku ada disini..kerana semua ini, aku menjadi tabah..kerana semua ini,aku masih menjadi pemimpin..dan kerana semua ini la banyak mengajar aku erti kesabaran..tidak bertindak terburu buru..walaupun kadang kadang kantoi gak.. :)

kerana semua ini adalah disebabkan aku yang BERBAJU BIRU..

anak buah yang paling susah nak kaw tim pada mulanya..last last boleh pakai jugalah mereka ni.. :)

salah seorang anak buah yang senang kaw tim.. :)

kami satu company!!

librarian+school prefects!

 selalu bersama aku tatkala kepeningan mendatang...

jamuan pengawas.. :)

saya selalu didajalkan.. :)

orite..find me..click untuk tumbesaran gajah.. :)

walaupun aku dah meninggalkan sekolah agak lama juga, tapi setiap apa yang terjadi masih aku ingat..bagi yang mengikuti blog aku mesti tahu aku jarang ataupun tak ada rasanya menceritakan hal sekolah aku..majority mengatakan zaman persekolahannya adalah yang paling best..but bagi aku..zaman sekolah merupakan kenangan terburuk pernah aku ada..

dan kerana ini juga, yakni kerana berbaju biru aku dapat mengurangkan kenangan buruk aku pada zaman sekolah..:)

sesungguhnya aku bersyukur aku pernah berbaju biru.. :)


-bahang rakit sudah terasa :)-

8 comments:

wani said...

alamak..asl muke hingusan sgt ni..hahahaha..

aisYahzaCk said...

haha..zaman muda mudi dulu.. :)

Sekamar Rindu said...

salam...

singgah pagi sambil folo ur blog

aisYahzaCk said...

@Sekamar Rindu terima kasih..:)

-NABIL- said...

baju biru, putih, pic *ak x tau eja*, suma ak pkai....haha:D

ubi said...

baju biru pengwas ek?..ohh

aisYahzaCk said...

@-NABIL- haha..ko memang..

aisYahzaCk said...

@ubi yup..prefects..:)