Thursday, August 11, 2011

'Doodle's Giveaway by Cik Nuyui 'Ain'

assalamualaikum peeps..

haha..cute plak doodle ni..thanx to uzair tag aku..
memula aku tak tahu pun pe kejadah ni..rupa rupanya doodle namanya..

hah, berminat?meh tekan banner ni..

TARIKH TUTUP : 22/08/2011

saya suka doodle kerana saya tak nak uzair dapat doodle ni..saya tak kira saya pun nak jugak..sesungguhnya doodle itu cute..haha

asyik perempuan je join ni kan..aku tag zuhdi la..boleh kawan kawan dengan uzair..haha

-malam tadi mimpi makan dodol..rupa rupanya ade peluang nak dapat doodle.. :)-

8 comments:

Dzarief Zuhdi said...

haha.. orait thanks add.. mmg dah plan nk wat entry dodol nie ptg karang.. :D

gud luck..

aisYahzaCk said...

@Dzarief Zuhdi orite..goodluck juga..(:

said...

terima kasih cik aisyah sebab sudi join GA ni. good luck..

^__^

Amni said...

rasa macam nak buat GA jugak sementara raya.. hehe... all the ebst dear.. moga ada rezeki...=)

aisYahzaCk said...

@ orite..thanx dear..harap harap berpeluanglah.. :)

aisYahzaCk said...

@Amnimari kita buat bersama.. :)

Mr. Uzair said...

ghahaha. tidakk! aku yang akan MENANG!!

HAHAHAHA :D

aisYahzaCk said...

@Mr. Uzair haha..we will wait and see..bhahahahahha!