Saturday, August 13, 2011

Giveaway Photo Edit by xamreenaxeer

assalamualaikum peeps..
kali ni GA yang di tag oleh sahabat aku..cip nabil..

mari mari..yang mana berminat nak join..mari tekan ini banner..beliau punya blog mmg nice!

im done follow your blog, friend..so lepas saya menjadi stalker yang berjaya blog awak..saya kira kira, congak tolak tambah bahagi..blog awak berusia dalam 3 minggu 6 hari that is 27 hari sehingga 12 ogos 2011..

Saya nak xamreenaxeer edit kan gambar saya kerana saya dah lihat anda punya kreativiti melalui banner/doodle collection..its such a nice friend..im newer in this area..so kalau dapat  Photo Edit Services tu saya boleh tukar-tukar header saya..
*genap genap 30 words..hehe 

lagi satu tade siapa nak bagi saya kad raya tahun ni..so kalau dapat kad raya especially daripada 
xamreenaxeerARTWORKS memang saya akan rasa nak buat kenduri kesyukuran lah.. :)

okay kali ini nak tag sahabat seperjuanganlah..ain farahah..

inilah giveaway yang terbaik aku pernah join.. :)

4 comments:

ɀʉɱʁɩ said...

err..terlupa nak tinggalkan link ke??nsib bek termasuk blog ni..huu..sila tinggalkan link kat entri ok..:)

aisYahzaCk said...

@ɀʉɱʁɩ sudah tggalkan link..thanx friend..

ɀʉɱʁɩ said...

Pengumuman pemenang GA di sini:

http://xamreenaxeer.blogspot.com/2011/08/giveaway-photo-edit-by-xamreenaxeer_24.html

paan kowt said...

perghhh...dah menang...leh wat kenduri kesyukuran..."P