Tuesday, August 23, 2011

kenangan bersama kad raya kero kero

meh klik ini header..terbaik!

mari mengimbau kembali zaman nostalgia kad raya bersama alien kero kero..hehe

bukan nak masuk bakul angkat sendiri tapi sejak sekolah rendah aku start hantar kad raya dalam setahun tu mesti dalam 30 kad..tradisi ni aku teruskan sampai lah aku sekolah menengah..

aku stop hantar kad raya sebanyak jumlah diatas atas kesedaran yang aku ni rajin menghantar..dapatnya tidak..tacink punya pasal..aku stop hantar kad raya, tapi bukanlah stop terus..stop dari menghantar 30 kad menjadi 6 kad tahun ni.last year satu je. :)

tidaklah aku tidak dapat langsung..ada jugak yang masih ingat aku..tapi ade jugak yang kena paksa hantar kad kat aku..HAHA!

 aku menyimpan semua kad raya yang aku dapat sejak aku sekolah rendah lagi dlm uzumaki naruto aku..

untuk alien, aku selongkar balik fail-fail lama aku..haha

 koleksi kad raya..

 saje amek gambar banyak kali..nk promote header alien..haha

aku tak tahu lah aku cute ke tak dulu..tapi terbukti pada ayat kad hijau last sekali..klik untuk tumbesaran gajah.. :)

kalau dulu sampai ke US, ke Bahrain aku hantar kad raya..sekarang ni aku prefer untuk menghantar kad pada sahabat handai yang rapat.sebab yang rapat tu la aku selalu ter.. ter.. bagai..terkutuk la..terumpat lah.. :)

itupun aku hantar senyap senyap kat dorang..buat surprise sikit..hehe

sekarang ni dah tade dah aku nak dapat kad raya..tapi aku still mengamalkan tradisi ni biarpun menerima perlian dari orang orang yang dengki sebab mereka tak dapat nak pos kad raya kot ke tade sapa nak diposkan.eh.. :)

tarikh tutup :23/8/11, 11.59 pm

15 comments:

Mrs. Farhan said...

Wahh, banyak la kad raya dia. Rajin pulak tu bukak satu2. Bagus2.


http://sayasibudakopto.blogspot.com/2011/08/kenangan-bersama-kad-raya.html

Dzarief Zuhdi said...

perghhh. siap ada fail.. uzumaki jaga kan.. haha.. mmg sapa kaco kena rasengan la camnie.. hehe

aisYahzaCk said...

@Mrs. Farhan haha..anda pun sama..banyak juga.. :)

aisYahzaCk said...

@Dzarief Zuhdi uzumaki pelindung sy!nak upah power rangers tapi power rangers jual mahal sgt skang ni.. haha

iMah said...

dtg dr segmen yang same..
waaaaaaaah..
masih tersimpan baik kad2 ..
bagus nye..

aisYahzaCk said...

@iMahhehe.setiap apa pemberian orang kita kena hargai.. :)

sergeant keroro said...

nanti balik utm nak kad raya boleh? :P

sergeant keroro said...

oh ye, thanks join :)

Cik Asma BLuppy said...

byk tu...
send la kat sy plak ye.. huhuhu

aisYahzaCk said...

@sergeant keroro kalau ade gathering utm blogger boleh juga bg kad raya kat alien.huhu

aisYahzaCk said...

@Cik Asma BLuppy hehe..ni kad yg sy dpt..skarang dah pencen hantar kad raya ni.. :)

sue perbs.. said...

wah bnyk nye kad.. siap ade fail tu

NadiRah said...

wah...
bgus lah simpn..
nilai sentimental tu..huhuhu

aisYahzaCk said...

@sue perbs.. kenangan harus disimpan..hehe :)

aisYahzaCk said...

@NadiRah yup..bukan senang nak dpt.. :)