Wednesday, February 29, 2012

intermediate 2012

assalamualaikum peeps..
lama sudah aku meninggalkan dunia blog, busy barangkali..
mungkin post ini agak lambat, tapi bagi aku semua ini masih segar dalam kepala ini..
apa apa pun..
alhamdulillah..selesai sudah menghabiskan kem tahunan PALAPES bagi peringkat intermediate dimana aku baru terasa, tersedar yang hampir setahun setengah sudah aku menceburkan diri dalam wataniah..

buat model serangan..

 :)

 take 5 jap..

 err..

 jadi platun sarjan bukanlah perkara yang mudah..macam macam jadi..

 platun 1..time ni tengah tunggu wasit..

 try test bangku kumpulan perintah.. :)

 mara mara..

 mendengar taklimat dari kapten Ismadi..

 melawat faris
faris tak dapat join kem tahunan kali ni disebabkan beliau sakit..but yang paling nicenya, satu skuad, pergi serbu hospital sultanah aminah lawat faris, semua baju nak sama.. :)

ni tunggu turn barangkali nak lawat faris.. :)

sepanjang kem tahunan, aku sangat kagum dengan semua wasit wasit yang ada, semua memberi sokongan serta kata-kata semangat, tiada langsung unsur-unsur menjatuhkan..semua hanya kritikan membina..
juga thanx to our staff, esp staff Mustafa, serious mesti penat nak layan kami seramai 2 platun, terima kasih tak terhingga.. :)

yang penting sekarang..alhamdulillah..
alhamdulillah..
alhamdulillah..
berjaya jua menempuhi proses mara.. :)

-lepas ini kubu menanti-

No comments: