Thursday, August 2, 2012

after three years.

alhamdulillah masih dipanjangkan umur sehingga ke hari ini, bolehlah mengupdate blog yang kesekian lamanya ditinggalkan. lepas tiga tahun kami tak jumpa, finally, alya nabihah, syazwani dan aku lepak bersama. masing masing dah ade life sendiri, tunggu salah seorang dari mereka berdua yang nak berumah tangga je, hehe. alyaa skarang belajar di uniten while wani sentiasa bersama perubatannya di indonesia. 

aku stay di rumah wani 2 hari, hari pertama tu dok lepak umah wani, diinterview oleh kedua ibubapanya, nasib baik ko tade abang wahai cik wani, hehe

keesokkan harinya, kami bertiga keluar bersama. plan nak ke KLCC and Pavillion, pukul 9 pagi tu dah gerak. sekali hampeh mereka berdua, pukul 9 lagi tak bangun, haih. around 11 pagi jugalah kami gerak ke luar rumah.

tak kisah lah kalau korang nak gelak sakan silakan gelak, serious, ini pertama kali aku naik KTM, LRT, Monorel. teruja sesangat,even sometimes sangat annoy dengan certain people yang tak hormat orang tua, yang bertelefon tak nak kuat pulak depan public and serious aku sangat menyampah bila lelaki memasuki ruangan LADIES coach sambil buat muka sardin mintak penyepak. 

ni dah sampai ke pavillion, serious kerja aku borong coklat je la. kami berbuka di restoran yang berdekatan, pukul 6 petang dah terpacak disana bagi mengelakkan kesesakan.


 alya rehatkan kaki

 time ni wani dah kritikal, penat sangat katanya

 both of u were awesome and beautiful. :)

 muka eksaited nak buka puasa..

 baca doa dulu..

alyaa baca doa betul betul ye. :)

hari yang sangat bermakna buat kami bertiga setelah tiga tahun tak berjumpa.
terlalu banyak perkongsian dan perbincangan bersama..
aku doakan korang berdua berjaya.
best friend forever. :)


*jatuh terduduk untuk sem ini, bertahanlah aisyah. :')

No comments: